Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019: Close-Up (Belalang Production)


Gambar ini menunjukkan riak wajah menggoda seorang gadis. Dari lirikan mata jelas terpancar emosi menggoda yang ingin ditunjukkan. Aura gadis tersebut sangat kuat yang mempunyai sesuatu keinginan.






Senyuman menawan menambat hati semua orang. Senyuman ini secara semula jadi dapat mencairkan hati sesiapa yang melihat. Anugerah ini milik Pencipta untuk yang bergelar wanita.








Senyuman sinis mengandungi seribu satu makna. Terlalu banyak untuk dirungkaikan kerana ia mempunyai maksud yang tersirat. Jika senyuman sinis yang diterima maka kita perlu berfikir sejenak terhadap perlakuan diri kita.








Bunga merupakan lambang dan simbolik kepada wanita. Hal ini kerana ciri wanita yang cantik jelas menujukkan wanita itu ibarat bunga. Gambar ini jelas menunjukkan bunga yang segar yang disirami air. Bunga yang subur disukai oleh manusia jika bunga yang layu tidak disukai oleh manusia.







Gambar ini menunjukkan ayam korea yang pedas. Ayam ini boleh didapati di kedai hanbing. Ayam ini juga menjadi kegilaan dan kegemaran masyarakat kini. Makanlah berpada-pada dan jangan terlalu mengikut nafsu kerana nafsu badan binasa.










Gelang ini kepunyaan rakan saya yang sangat menggemari aksesori. Gelang ini mempunyai seribu satu cerita kerana gelang ini menjadi sebahagian perjalanan cerita oleh rakan saya.



No comments:

Post a Comment